24 lipca 2015

Wywiad z Jeremim Sikorskim!!!!!!



Natalcia Od ilu lat śpiewasz? 
Jeremi Sikorski Śpiewam odkąd się urodziłem. Śpiewałem jak zasypiałem taką
dziecięcą "mruczankę" o dwóch kotkach. Moja Ciocia -
nauczycielka muzyki - wspomina jak była zaskoczona, gdy mając rok
śpiewałem już czysto najpopularniejszą w Polsce piosenkę urodzinową
"Sto lat". 
Natalcia Jak to się stało że śpiewasz, ktoś cię zainspirował?

Jeremi Sikorski Zobaczyłem w telewizji koncert Whitney Houston z Sopotu. Miałem     niecałe dwa lata. Zakochałem się. I śpiewałem z Nią wszystko powtarzając
każdy gest. Fascynacji było coraz więcej. Moi Rodzice opowiadali mi, że podróże ze
mną samochodem polegały na nieskończonym słuchaniu w kółko tej samej
płyty ulubionego Wykonawcy bądź Zespołu. 

Natalcia O czym marzyłeś będąc małym chłopcem?

Jeremi Sikorski Zawsze największym moim marzeniem było śpiewać i tańczyć na scenie.
Stąd też moi Rodzice - również muzycy - posłali mnie do szkoły
muzycznej (obecnie jestem już w liceum - to dziewiąty rok tej szkoły). 

Natalcia Jakiej słuchasz muzyki?

Jeremi Sikorski Nigdy nie skupiałem się na konkretnym gatunku muzycznym. Każdy z    nich ma coś w sobie, dlatego słucham wszystkiego co mi się podoba (Maroon 5,
Bruno Mars, Michael Jackson, Frank Sinatra, oczywiście Whitney Houston,
ale i Vivaldi czy Haydn). Ponieważ w szkole grałem najpierw na skrzypcach
a teraz na altówce, chyba najlepiej z muzyki klasycznej czuję się w
baroku.
Natalcia Twój największy sukces? 

Jeremi Sikorski Wydanie mojej debiutanckiej płyty "Otwórz się na świat" z 12
piosenkami, do których ponad połowę słów i muzyki napisałem sam. 
Natalcia Czy w swoim życiu miałaś chwile zwątpienia odnośnie swojej
pasji?
Jeremi Sikorski Nie. Nigdy. Zawsze wiedziałem co jest moim celem. Prosty strzał.
Natalcia   Jaki był twój pierwszy występ?

Jeremi Sikorski Przed publicznością biletowaną w wieku 7 lat wystąpiłem w musicalu
"Akademia Pana Kleksa" w największym w Polsce Teatrze Muzycznym
ROMA. To było wielkie przeżycie. Prawdziwi aktorzy, wielka scena,
dekoracje, widownia wypełniona po brzegi. Było wspaniale! Czasem
tęsknię do Teatru.
Natalcia Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?

Jeremi Sikorski To bardzo trudne pytanie dla szesnastolatka. Jest tyle ważnych       rzeczy, które chciałbym wymienić... Rodzina, Przyjaciele, bycie dobrym
człowiekiem... Niby proste ale ważne rzeczy.

Natalcia Dziękuje za Wywiad :)

5 komentarzy:

  1. Świetny wywiad! Uwielbiam Jeremiego, a dzięki temu wywiadowi mogłam się dowiedzieć czegoś więcej o nim :) W wolnej chwili zapraszam do mnie, dopiero zaczynam: Mój Blog - klik! Zaobserwowałam i liczę na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz ale to nie moj typ śpiewaka

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy ma inny gust...wiadomo ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wywiad znalazł się już nawet na www.jeremi-sikorski.pl/wywiad-z-jeremim-sikorskim/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny ♥
Komentarze mile widziane :)